
Hantlar från Abilica. Linne Kajsa print loose racerback och byxor Kajsa slim pants från Röhnisch. Löparstrumpor höger- och vänstersydda från Falke. Vattenflaska Casall. Skor GT2130 2A från Asics. BH Supersport från Stay in place.
Jag har hållt på med någon form av aerobics/styrketräning sedan gymnasietiden. Jag har provat på det mesta av vad som erbjuds t ex Step Up, Body Pump, Yoga, Ki Box, Core. Numera håller jag till på Friskis & Svettis. 1-2 gånger i veckan brukar jag försöka komma iväg. Skivstång-kondition kör jag en gång i veckan sedan brukar det bli något jympa-pass också.
Jag mjukstartar året och tar det lite lugnare på vintern. Jag var på mitt första pass för året i söndags. Kul! När våren kommer vill jag gärna ut och jogga lite också. Ibland simmar jag och så promenader förstås. Jag mår bättre om jag håller igång och blir piggare av det.
Det blir roligare att träna om man har kläder man trivs och känner sig snygg i!
Jag blir lite extra peppad av fina träningskläder. Det finns många olika märken och prisklasser. Fler som bloggar om motion idag hittas via Sparkling.
Dagens låt: Tone Loc – Funky Cold Medina remix
Dagens låt II: NYCC – No Sleep
