Den var ju riktigt cool… majblomman alltså. Har inte sett några till försäljning än här i 08. PS. Jättefin Fototriss förresten. DS Svara
Visst är den söt, majblomman, och så påminner den om att våren faktiskt är här nu, att vintern är slut på riktigt.. Kul att du gillar vårt hus:) men NEJ, några gardiner blir det inte, tycker att det är fult. kram Viveka Svara
Den var ju riktigt cool… majblomman alltså. Har inte sett några till försäljning än här i 08.
PS. Jättefin Fototriss förresten. DS
Den 13 april är säljstarten, så håll utkik! / Nilla
Visst är den söt, majblomman, och så påminner den om att våren faktiskt är här nu, att vintern är slut på riktigt..
Kul att du gillar vårt hus:) men NEJ, några gardiner blir det inte, tycker att det är fult.
kram
Viveka
tycker att den är fin i år!