Majblomman 2010

majblomman 2010

Majblomman är ett säkert vårtecken! I år är den som sagt turkos.

Publicerat den
Kategoriserat som Allmänt

4 kommentarer

  1. Den var ju riktigt cool… majblomman alltså. Har inte sett några till försäljning än här i 08.

    PS. Jättefin Fototriss förresten. DS

  2. Visst är den söt, majblomman, och så påminner den om att våren faktiskt är här nu, att vintern är slut på riktigt..
    Kul att du gillar vårt hus:) men NEJ, några gardiner blir det inte, tycker att det är fult.
    kram
    Viveka

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.