
Tegel är vackert. Speciellt om de är gammalt!
(Väggen på denna bilden är ganska ny.)
Tegelvägg inomhus kan vara riktigt snyggt. (Till exempel som hos Tinaminastina.) Jag kan tänka mig en liten tegeldetalj någonstans i huset. När det gäller tapeter och väggar vill jag gärna ha vitt och ännu mera vitt… Denna gröna fototapet är också skön! Sonen kommer så småningom att få en världskarta på sin vägg!





Den 25 september ger Posten ut nya frimärken. Det är ett häfte med 8 







Lite om höstens (även denna höstens tror jag 🙂 trender och om vad som finns på min önskelista. Min garderob är lite efter (kan man säga) och behöver uppdateras framför allt med skor/stövlar och ytterkläder.