
Redan fredag… Tack till alla som deltagit denna veckan!
Jag ska fortsätta att titta på era bilder hela veckan ut och läsa era bloggar!
Ha en skön helg!
Dagens låt: Darin feat. Kat DeLuna – Breathing Your Love.

Dagens låt: Darin feat. Kat DeLuna – Breathing Your Love.




Idag har jag köpt en fin tröja till tösen på Polarn o. Pyret.
Den är röd och vit, mönstret heter Treviso och är designat av Birgitta Hahn.









Den 25 september ger Posten ut nya frimärken. Det är ett häfte med 8 Teckande serier! Charlie Christensen Arne Anka, Åsa Ekström Manga, Martin Kellerman Rocky, Nina Hemmingsson Hemmingsson, Ulf Lundkvist Assar, Lars Mortimer Hälge, Joakim Pirinen Socker-Conny, Cecilia Torudd Ensamma mamman.
Dear Martha är en söt blogg där Josefin (sedan februari 2007) skriver och berätta om sina pyssel för Martha Stewart. Fast jag vet inte inte om hon läser…
Jag läser i alla fall gärna!
Pysslar gör jag däremot inte så mycket.
Är du sugen på pyssel så har Josefin nyligen kommit ut med sina pyssel i en bok,
Pyssel de Luxe.
Jag såg att man har chans att vinna den på Allt i Hemmet.
Missa inte Josefins länklista
You’ll love.
Bild: Allt i Hemmet.
.
Tösens förskoleklass har börjat i denna veckan!
Hon började ju på fritids efter semestern på sin nya skola så lite van är hon nu.
Men nu är alltså förskolan igång. Det som hette "lekis" när jag var 6 år.
Man ska ha med sig en frukt varje dag. Min favorit var kiwi. Tösen gillar mest banan och päron. Inte vilka som helst såklart utan grön-gula bananer och ljusgröna saftiga päron. 🙂
Snart ska de ha med sig jympakläder och handduk också.
Matsäck och sittunderlag för utedagar… Det är mycket att hålla reda på. 
Jag älskar ju allt som har med skolstart att göra. Papper, pennor, pärmar…!
Här syns bland annat Converse ringpärm och pennfodral, Hello Kitty dagbok, Monster anteckningsbok, O’Neill spiralblock och inte minst Virrvarr från Bokia.
Skrivbok Nina, Planetpolare, skrivbok Emilia och miniräknare från Åhléns.

