>Christina: Jag med så jag får nog gå ut och plocka. >Art: Bilderna är nytagna, vi har soligt idag. Ha en skön dag! Svara
Sommarmånaden började regnigt hos mig, men nu börjar den blå himlen kika fram igen, hoppas på mer! Så gott med blåbär, måste kanske ut i skogen och leta nu… 🙂 Svara
Åhhh jag blir riktigt blåbärslängtig
Vackert… här regnar det idag… trist… Have a nice sunday! 🙂
>Christina: Jag med så jag får nog gå ut och plocka.
>Art: Bilderna är nytagna, vi har soligt idag.
Ha en skön dag!
Sommarmånaden började regnigt hos mig, men nu börjar den blå himlen kika fram igen, hoppas på mer!
Så gott med blåbär, måste kanske ut i skogen och leta nu… 🙂