Jag beundrade och berömde Annes hem redan i julas. Titta under december 2007 hos Anness. Jag gillar verkligen den vita, ljusa, rena sparsmakade stilen!
Jag skrev denna kommentaren:
"Jisses så välpolerat! 🙂 Så fint vill jag också ha till jul, och förjämnan. Tyvärr verkar det inte så om min man och mina små barn tycker samma…? *ler*"
Anne höll med om att det nog att lättare att hålla fint om man bara är två.
Jag har hennes fina bilder i tankarna. När det nu någon gång är dags att flytta så vill jag så gärna börja om på nytt. Jag vill bara plocka upp de sakerna i mitt hem som jag verkligen vill ha. Inga kompromisser…
Det är fler än jag som inspireras och gillar Annes hem:
Design & Inredningsbloggen, Evelyn I hemmet,
Dagens länktips: https://www.branschnyheter.se/nordisk_interior.php







.
Kylskåpskaraff i glas 


