
Idag har tösen och jag hoppat hage! Denna kallas för sotarhage och har nio rutor och en vändcirkel. Man kastar sin sten i ruta nummer 1, hoppar över denna rutan för att hoppa i de andra rutorna. På tillbakavägen stannar man och plockar upp sin sten och fortsätter till start. Efter det kastar man stenen i ruta nummer 2. Roligt! Det var riktigt varmt ute, så vi hoppade i bara t-shirt!
Vad kul!!! Åh, det är ett tag sedan…
Kramar