
Vi har varit på Plantagen idag. Det blev penséer till utekrukan och två vita pelargoner till det nymålade matrumsfönstret. P♥ har klippt gräsmattan idag,
han kunde inte hålla sig länge… ”men det behövdes!”

Vi har varit på Plantagen idag. Det blev penséer till utekrukan och två vita pelargoner till det nymålade matrumsfönstret. P♥ har klippt gräsmattan idag,
han kunde inte hålla sig länge… ”men det behövdes!”
Härliga vårtecken med penséer:) Ha en trevlig måndag.