Pensé

penséer

Vi har varit på Plantagen idag. Det blev penséer till utekrukan och två vita pelargoner till det nymålade matrumsfönstret. P♥ har klippt gräsmattan idag,
han kunde inte hålla sig länge… ”men det behövdes!”

Publicerat den
Kategoriserat som Trädgård

1 kommentar

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.