Banan var bland det första jag också tänkte på, men efter lite velande valde jag min ”larviga” bild istället! Svara
Häftig banan, finss säkert i de flesta hem, utom i mitt. När jag för trettio år sedan var gravid så levde jag på bananer i fyra månader! Det enda jag kunde äta och behålla…Numera kan jag iaf ta en bit, men en hel banan, nää Svara
Åja den er ju avlång, har inte tenkt på det selv : )
Vilka roliga bilder. 😀
Snacka om avlång…himla kul idé !
Kram Eva
Vad smart att fota en banan! Jag tyckte det var svårt att komma på något faktiskt.
Banan var bland det första jag också tänkte på, men efter lite velande valde jag min ”larviga” bild istället!
Gillar dina bilder. Bananen är ju verkligen avlång
Häftig banan, finss säkert i de flesta hem, utom i mitt. När jag för trettio år sedan var gravid så levde jag på bananer i fyra månader! Det enda jag kunde äta och behålla…
Numera kan jag iaf ta en bit, men en hel banan, nää
Vilken läcker bild 🙂 Kul tolkning! Kram /Sofie
Kul tolkning och fina bilder!
Ja! Varför tänkte man inte på det?
Ett självklart val, rolig idé av dig 🙂