tisdagstema – avlång

banan
En avlång banan 🙂 Fler bloggar med avlånga bilder hittar du här: tisdagstema.

10 kommentarer

  1. Häftig banan, finss säkert i de flesta hem, utom i mitt. När jag för trettio år sedan var gravid så levde jag på bananer i fyra månader! Det enda jag kunde äta och behålla…
    Numera kan jag iaf ta en bit, men en hel banan, nää

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.