god mat och biokväll

Jodå, tryfflarna blev faktiskt ganska så goda trots allt. Kanske inte så perfekta och runda men helt okej ändå. Så vi tog fram dem till efterrätt.
Huvudrätten idag, när Lotta är på besök, var köttfärspaj med bl a bacon, paprika, basilika i. (Jag för återkomma om receptet.) Den blev jättegod!


Vi har varit på bio: Flightplan med Jodie Foster. Bra! Jodie Foster är verkligen duktig. Filmen var spännande, det gick inte att gissa vad som skulle hända eller hur det skulle sluta.

1 kommentar

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.