Keep it up – snygga träningskläder

Idag har jag köpt nya snygga träningskläder från Keepitup!
(7021 loose pants i sand och 113 sweat tank top i sand violet vit) och (7027 loose pant rolling down i grått)
Men jag betalade inte de priserna som står på hemsidan *ler* jag fick alltihop 490:- billigare. på Friskis och Svettis.
Det var ett härligt pass idag på Skivstångsträningen!


 Uppdatering den 2/11: Idag har jag invigt den nya träningskläderna de i sand-vit-lila. Jättesköna! Det var extra roligt att träna idag!

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.