Första bilden är från finska Susanna Vento för Kannustalo. Det ser häftigt ut med väggarna och alla naturfärger. Jag gillar ju, som bekant, den färgskalan. Naturfärgerna följer med in i nästa bild från H&M premium quality. Ett sovrum som känns svalt med milda färger. Sedan lite fina vaser i olika färger och former. Man blir sugen på att skapa ett nytt hem från grunden 🙂 På sista bilden gillar jag den milda dova gröna färgen ihop med mässing.
Dagens låt: Peg Parnevik – New York

